Styret 2023-2024

Barnehagen drives av Stiftelsen Kronen Barnehage. Stiftelsen ledes av styret, som er høyeste myndighet mellom årsmøtene. Styret er arbeidsgiver og har dermed arbeidsgiveransvaret for barnehagen. Styret har ansvaret for driften av barnehagen i henhold til gjeldende lover og forskrifter. Barnehagens daglige leder er arbeidsgivers representant i barnehagen.

Styrets sammensetning

Styret velges av generalforsamlingen og består av 6 personer:
5 representanter for foreldrene, velges for 2 år
1 representant velges av og blant de ansatte for 2 år
Etter årsmøte avholdt 11.05.2023  består stiftelsesstyret i Kronen barnehage av følgende representanter:

• Leder: Karsten Wetteland - far til Albert (Askeladden) valgt for 2 år
  • Sissel Falch - Styremedlem - mor til Live ( Askeladden) 1 år igjen
  • Ib Jammer - Far til Arvid (veslefrikk ) 1 år igjen
  • Sandra Louise Kvalsund - mor til Anna og Sara ( Veslefrikk / Knøttebo) Valgt for 2 år
  • Frida Mathisen - Mor til Vilde (Askeladden ) og Astor (Knøttebo) Valgt for 2 år
  • Kjersti Iversen - ansattrepresentant, Assistent på Knøttebo  - 1 år igjen
  • Kari Anne Vint - styrer, med møte- og talerett i henhold til barnehageloven.

Foreldre og foresatte må gjerne ta kontakt med styrets representanter, dersom det er smått eller stort dere ønsker å ta opp.