Knøttebo

Velkommen til Kronen barnehage sin småbarnsavdeling. Knøttebo ligger i barnehagens førsteetasje hvor vi har store vinduer med god utsikt mot barnehagens lekeplass. Vi på Knøttebo er glade i å sitte å se ut på de større barna som leker, eller å følge med på mammaene og pappaene som leverer og henter. Vi lever for en hverdag med mye lek, sang, latter og glede!

Denne høsten vil vi være ti barn og tre voksne på Knøttebo. Det er tre barn som er født i 2021 og sju i 2022.

Vi som jobber her Madelein,Irene og Mariann, Irene kommer ned til oss etter mange år på Askeladden og Madelein og Mariann har vært på Knøttebo noen år nå.
Ellers er Kari Anne, styrer, alltid klar for å steppe inn på meget kort varsel når det trengs et ekstra par med hender.

Knøttebo er vår småbarnsavdeling og vi vil har hovedfokus rett og slett det å være sammen, sosial kompetanse, og det å finne ut hva det egentlig vil si å være i barnehagen. Det å finne seg selv som person uten å være sammen med mamma eller pappa.

Ser fram til dager fylt av lek, samvær, utprøving av ulike ferdigheter, sang, bevegelse og alt annet som hører hjemme i en barnehagehverdag.