Kronen barnehage

Grunnlaget for å lykkes med vår visjon mener vi sitter i personalets kompetanse og evne til samarbeid. Hos oss sitter latteren løst og takhøyden er stor. Vi har sterkt fokus på enkeltbarn, foreldresamarbeid, samhørighet og kvalitet.

Kronen Barnehage er et sted der små og store har det trivelig og moro sammen. Et sted hvor vi har respekt for hverandre og frihet til å foreta egne valg.
Vi er ute hver dag og har fast turdag hver uke. På Montana har vi en egen leirplass med mange gøye "lekestativ" i naturen, eller vi stopper på "utkikksplassen" og nyter synet av vakre Bergen.

Kronstad hovedgård, Nymarksbanen, Leaparken, Solheimsvannet og Christieparken er også steder barna går på tur til. Slike turer skaper gode opplevelser og lyst til gjentagelse. Etter at vi har vært ute er alltid matlysten på topp. Barna får servert varm lunsj tre dager i uken. Kokken vår legger vekt på et variert tilbud med røtter i norsk mattradisjon.

Vi er stolte av barnehagen vår som har store, lyse lokaler. Atmosfæren er preget av humor, raushet og omsorg. Vi ser alltid frem til å møte nye barn og foreldre i Kronen barnehage. Vi ønsker at hvert enkelt barn skal få mulighet til å oppleve glede og vennskap i barnehagen. Det kjennes godt å bli møtt med et smil om morgenen og at noen er glad for å se deg.

Velkommen til oss!