Garderoben

Hjelp oss til å holde orden i garderobene. Det er mye klær som skal oppbevares her og som alle merker er plassen i garderoben litt for liten, så vi må utnytte den plassen vi har best mulig.

Alle skal ha et sett med byttetøy. Truser og sokker kan dere gjerne ha flere av. En god regel er at det dere får med dere hjem skittent/vått i en pose, da må tilsvarende tilbake i barnehagen, rent og tørt.

DERE har ansvar for at plassen blir ryddet hver ettermiddag. Vær så snill å ta med evt. tegninger, perlefigurer eller annet barnet har laget. De har gledet seg til å gi det til dere :) Private leker skal ikke oppbevares i barnehagen.

Ikeabagger og plastikkposer tar dere med dere. Evt. henge dem i grovgarderoben.
Tøfler/sandaler skal barna ha på inne. Legges i tøffelkurven når barnet går hjem.

Grovgarderoben nede ved inngangen:

• Her har hvert barn plass til lekedresser og regntøy. Ett par sko kan settes på hyllen og et par sko på skostativet.
  • Vi har ingen tørkemuligheter så regntøy/kjeledress må sjekkes hver dag.